Curso subvencionado para desempleados presencial
Valladolid
Duración : 6 Meses
Emagister S.L. (responsable) tratará tus datos personales con la finalidad de gestionar el envío de solicitudes de información y comunicaciones promocionales de formación con tu consentimiento. Ejerce tus derechos de acceso, supresión, rectificación, limitación, portabilidad y otros, según se indica en nuestra política de privacidad.
Sedes
Localización
Fecha inicio
Objetivos
Al finalitzar el curs l’alumne dominarà les eines més utilitzades de la creació gràfica per crear continguts per smartphones
A quién va dirigido
Joves menors de 30 anys inscrits al programa de Garantia Juvenilque han finalitzat els estudis post obligatoris i que tinguin interès pel sector de les Noves Tecnologies i aplicacions mòbils.
Requisitos
- Joves Menors 30 anys - Inscrits al programa de Garantia Juvenil
Temario completo de este curso
1.1 Les eines de representació:
1.2 Llenguatge gràfic.
2. USABILITAT DE PROJECTES MOBILE.
2.1. Concepte d’usabilitat
2.2 Desenvolupament i propostes d’usabilitat
2.2.1 Mockups (prototips):
2.2.2 Narrativa interactiva. Fases de desenvolupament i creació d’una App:
2.4 Interacció i Arquitectura de l’aplicació
2.4.1 Arquitectura multiplataforma i disseny responsive.
2.4.2 Disseny de interacció
2.4.3 Sensors, connectivitat i interface gràfica.
2.5 Usabilitat i qualitat
2.5.1 Seguretat en Sistemes i Serveis mòbils.
2.5.2 Tècniques de verificació pels diferents dispositius.
2.5.3 Test d’usabilitat.
2.5.4 Simulació de mòbils mitjançats emuladors.
3. DISSENY DE PROJECTES GRÀFICS MOBILE PARA UI I UX
3.1.Tractament digital de l’imatge: Adobe Photoshop
3.1.1 Elaboració del prototip:
3.1.2. Interface Photoshop
3.2. Imatge digital vectorial: Adobe Illustrator
3.2.1 Illustrator, elements vectorials:
3.2.2 Dibuix vectorial:
3.2.3 Format svg:
3.2.4 Colors web:
3.3 Disseny i maquetació: Adobe Indesign
3.3.1 Disseny de documents digitals:
3.1.5 Interactivitat des d’Indesign:
3.4. Imatge digital per mapa de bits
3.4.1 Formats de mapa de bits.
3.4.2 Edició d’imatge.
3.4.3 Introducció a l’animació
3.4.4 Automatització.
3.4.5 Disseny d’interfícies per a dispositius mòbils.
3.5. Animació
3.5.1 Edge Animate.
3.5.2 Animació amb html5:
3.5.3 Interfície:
3.5.4. Elements d’Edge:
3.5.5 Animació i estructura:
3.5.6 Incorporació a pàgines web i tauleta:
3.6 Planificació i disseny segons el context
3.6.1 Desenvolupament segon funcions de l’aplicació Mobile
3.6.2 Personalització de continguts segons en context
3.6.3 Creació d'arquitectures i disseny d'interfícies flexibles
4. DESENVOLUPAMENT MULTIMÈDIA.
4.1 Creació i desenvolupament d’interfaces gràfiques per a App’s
4.1.1 Conèixer les GUI de IOS, Android i Windows phone
4.1.2 Disseny de prototips d'interfícies gràfiques
4.2 Construcció d’una animació.
4.1.1 Home. Creació d’una home per a una web.
4.2.2 Narrativa. Creació d’una història.
4.2.3 Exportació i arxivament.
4.3 Dinamització d’Apps
5. PLA DE MARKETING MOBILE
5.1 Pla de Màrqueting Digital pel llançament d’Apps. 45h
5.2 Campanyes de publicitat per Aplicacions
5.3 Les Xarxes Socials en l’entorn mòbil
5.4 Eines d’analítica web i apps.
5.5 Posicionament a cercadors: SEO
5.6 Redacció 2.0
6. METODOLOGIA DE PROJECTES